Trötter

Så trött som jag var imorse har jag inte varit på läänge. Ändå sov jag från 23 till 8. Det är ju nio timmar. Väldigt konsting må jag säga.
Jag var så trött att jag var nära att "försova" mig genom hela UF och istället komma till engelskan. "Men nej Sofia", sa jag för mig själv, "la du dig inte tillräckligt tidigt så ska du heller inte sova lite längre!". Så jag bestämde mig att sova lite mer och strunta i att platta håret. Det fick blir mitt straff.
Fick gå runt med toffs hela dagen, så nu har man då ont i huvudet. Konstiga huvud! ibland går det och ibland går det inte alls.

Nu sitter jag hemma, heeelt själv. Mamma och Elias är och kollar på en lägenhet. Till honom dårå. En etta i karlhov. Hoppas han får den! hoppas hoppas. Jag vill ha tillbaka mitt rum. Ett halvår har gått och jag känner att det räcker så.
Nu tänker ni säkert att jag är väldigt kall och självisk av mig, men riktigt så är det inte. Jag har alltid bott med mamma och han har alltid bott med pappa. Aldrig tillsammans. Sen flytta pappa och helt plötsligt delar vi rum! Nej det känns bara trångt. Inget för mig. Dessutom bor han i Södertälje så det är inte direkt som att vi aldrig mer kommer träffas.
Hoppas hoppas!
Chansen är rätt stor att han får den om han gillar den. Han hade tur, han är först. Dom har inte ens hunnit lägga upp den på nätet än. Och det är ju först till kvarn som gäller.
Så jag håller tummarna!

P.S. Jag lägger upp en till liten länk bland dom andra. Jasmine har även hon skaffat en blogg D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0