1 månad kvar!

Hallå hallå där ute i stugorna!
Idag är det bara en månad kvar tills jag fyller 18år. Kan ni tänkar er det? om 31 dagar är jag arton. Om 31 dagar får jag ta körkort. Om 31 dagar får jag gå på krogen. Om 31 dagar får jag köpa cigg och snus. Om 31 dagar får jag komma in på klubbar (inte alla dårå). Om 31 dagar får jag lagligt dricka alkohol. Om 31 dagar är jag fucking myndig!
Om 31 dagar är jag även på stockholmsmässan från gud vet hur tidigt till gud vet hur sent! Kan bli en riktigt bra fördelsedag, beroende på hur det går och hur länge man är där. Eller så blir den inte det, beroende på hur det går och hur länge man är där. Men på kvällen ska jag firas! ska även på stockholmsmässan dagen efter och gud vet hur tidigt man ska vara där. Men det tänker inte jag låta förstöra min B-day! haha.
Nåja, en bit kvar är det ju, faktiskt hela 31 dagar.

Idag var det då skola igen. Trött på det. Men men.
NV-rummet invigdes idag, och det var på tidien. Dom hade sagt att det skulle vara öppet redan innan höstlovet. Men det är väl skitsamma, man kommer ändå inte kunna vara där.
Det var så fullt på invigningen! jag stod fortfarande i kö för att få komma in i rummet när dom klippte bandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0