Älskar lov.

Tänk er, imorse vaknade jag runt ett. Då vaknade jag ändå rätt tidig, vårt internet slutade nämligen fungera av någon konstig anledning igår. Alla hade lagt sig så ville inte hålla dem vakna genom att kolla på tv. Så även jag la mig tidigt.
Men tillbaka till att jag vaknade upp. Lugn går jag till köket och äter min frukost. Ingen var där, ingen var hemma över huvud taget. Varför? jo, dom jobbade. HA-HA!
Det är sånna här perioder som får en att bara älska skolan, under loven. Gissar att mamma och Elias började 8, åkte hemmifrån halv 8 och vaknade ännu tidigare. Medans jag sov. Ibland ligger jag fortfarande och sover efter mamma kommit hem igen! Schööööönt!
Nu har jag bara två lovdagar kvar, men jag tänker då njuta av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0