Beach 09 here i come!

Nu är det 99.9% säkert! så jag vågar gå ut med det. Haha
Jag har lääänge velat börja träna, men det har liksom aldrig blivit av. Men nu blir det de! Nu jävlar!
Jag och Eugenia ska börja träna på sydpolen. Vi är rätt lika hon och jag, båda hatar att springa! asså vad är grejen? man springer, kan inte andas, vår håll, och så blir man trött direkt. Jag brukar alltid fuska, till och med för mig själv. Det slutar alltid med att jag tar en kortare runda, eller hittar på olika anledningar för att slippa. Som om jag tror att jag är dum?!
Att folk påstår att det är skönt är bullshit! Vad är det som är skönt? att inte kunna andras? värken i magen? säg mig vad!
Sporter är inte direkt heller vår specialitet, Enia är rent ut sagt hopplös! hon bryr sig inte ens om spelet.
Jag däremot, jag har liiite hopp i mig. Jag är i alla fall med i spelet, skriker och... ja, jag skriker. En sport skulle faktiskt vara kul, synd bara att man är så kass!
Gym, vad kan man säga? inte kul någon stans! sitta och göra samma sak 30 gånger för att sen byta och göra något annat 30 gånger, tråkigt så det skriker om det. Skulle inte få valuta för pengarna på gymmet inte, i ju med att jag typ aldrig skulle gå.
Men nu har vi hittat det perfekta, det ultimata. 
Okej sååå märkvärdigt är det inte men jag är stolt övar att jag tagit tag i saken.
Vi ska börja träna på sydpolen som sagt. Det vi ska göra är att gå kurser så som pilates, step, yoga, vattengympa, spinning, body pump, MRL (Mage Rumpa Lår) och mycket mer. Vi ska göra lite av varje, det är bara att plocka mellan de olika kurserna. 4 timmar om dagen får vi träna, och jag tvivlar på att vi kommer göra det ens en dag. Men träna ska vi och så ofta vi kan och orkar.
Nu tänker ni säkert "orkar" då lär hon aldrig ens ta sig till busstationen! Men FYI är jag väldigt taggad och stolt över hur min kommande vardag kommer se ut! jag ska tvinga mig dit även fast jag inte har lust! Sådetså!

Kommentarer
Postat av: *Carro

lycka till ;)

2009-01-27 @ 23:13:03
URL: http://carolinzita.blogg.se/
Postat av: Eugeniiia

Vänta vänta VADÅ HOPPLÖS ? -.-

2009-01-27 @ 23:45:30
URL: http://eugeniiia.blogg.se/
Postat av: sofia

Eugenia, du står stilla mitt på planen. Ändå gången du kämpar är när du ska ge dig på mig! Haha ;D<3

2009-01-28 @ 18:38:20
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0