Godmorgon

Sitter här i sängen, plattar håret, lyssnar på musik, smsar med Eugenia ocu skrriver här i bloggen. Det är tur att man är tjej alltså!
Snart kommer Enia över för vi ska ha en liten personlig photoshoot i mitt vardagsrum. Vad det är för kanske jag avslöjar i framtiden, emn kan redan nu säga att det varken är för att vi tycker att vi har för få bilder på oss eller till typ topmodel eller dyligt. Bara så ni inte tycker att vi år så tragiska. haha
Anledningen till att vi gör de nu är att ingen av oss kan sen, och vi behöver det NU.
Nej nu kommer Enia snart och jag har fortfarande en del kvar att göra, ni vet, justera ljus och sånt.
Nej juste, jag kan ju inte sånt!
Aja håret ska i alla fall plattas klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0