Halvvägs

Idag började skolan, inte någe vidare kul kan jag då säga. Men nu har man påbörjat den andra halvan av gymnasiet, och med tanke på hur snabbt den första halvan gick så lär man ta studenten rätt snart!!
Började 10 och slutade typ 12.40 så det var inte så farligt. Kul var det att träffa tjejerna och så, man har ju inte träffats under hela lovet. Men dagen var ändå rätt skön..

Efter skolan drog jag och Becca till henne för att skriva klart vår labbrapport som skulle varit inne innan lovet, men Anna-Lena går på i princip allt så de är nemas problemas. Imorgon blir det skola igen dårå, men jag börjar halv tolv och slutar tio i ett så även det blir en skön dag. Och så är det också en fredag, vilket betyder helg. Jag vet att jag bara gått i skolan två dagar denna vecka, men jag känner ändå att en skön helg skulle sitta riktigt fint nu.

Nu ska jag sätta på någon film och sedan ta och lägga mig. Min bror förde så mycket ljud igårkväll att jag inte kunde sova förän klockan ett. Så jag har varit seg hela dagen.

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0