Tvåtusennio



Nytt år med nya möjligheter blablabla.
Hoppas det blir ett bra år, men det får jag nog själv stå i för att det ska bli.
Det blir inte bättre än vad man gör det, inte sant?
Tvåtusenåtta dårå: Det bästa året hittills, men samtidigt det värsta.
Det började bra, varade bra, men slutade riktigt piss dåligt. 
Nyårslöfte iår: Ja, jag höll mig till ett detta år. Jag hade så många förra året att jag inte ens kunde hålla reda på dem själv!
Det är en klassiker, och låt oss säga jag avnjöt min sista dag genom att äta hamburgare till frukost.
Så ni kan ju gissa vad mitt löfte är... och det har inget med motion att göra, det skulle bara vara hopplöst önsketänkande för min del!

Gott nytt år på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0