Ursäkta men jag har inget bättre för mig!

Jag känner mig uttråkad, ensam, ful och äcklig!
Idag har jag bara suttit hemma, efter frukost kom martina över. Vi pratade, åt och kollade på film. Sen kom Jasmine och vi pratade och åt ännu mer. Sen lämnade dom mig, en efter en. Sen la mamma sig. Sen har min bror inte kommit hem. Sen är jag yrvaken och ensam, uttråkad och extremt skräpmat-eller-godis-sugen (men jag har ett löfte!). Mitt hår år fettigt och det känns som jag behöver en dusch! det skulle sitta fint.
Jag får väl sysselsätta mig med någon film. Det lutar mot Center stage, en klassiker man bara vill se om och om igen. Men det kanske råkar bli så att osedda filmer som Doomsday eller Superhero Movie blir mitt val. Eller varför inte The New Guy, där har vi en film som garanterat ger en ett gott skratt.
Som ni ser har jag ett tufft beslut att fatta. Men nu ska jag ta en varm och skön dusch.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du e verken ful, äcklig eller ensam.. uttråkad kanske men inget av dom andra!

2009-01-04 @ 15:32:40
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0