Fredag

Då var den efterlängtade fredagen här. Man är redan skoltrött, och inte blir man gladare av att se det nya schemat. Bara faktumet att vi har fler Nader-lektioner gör att man suckar högt.
Men nog om det.

Efter skolan mötte jag upp Alex, skulle hem till henne. Men först gjorde vi ett litet stopp på donken. Nytt år är det ju så jag tog bara en Mcflurry. Duktigt va?
Det var första gången jag var där under hela 2009. Låter så mycket mäktigare än det är.
Jag ska faktiskt göra mitt bästa för att undvika Mcdonalds så länge som möjligt. då menar jag att äta "det gamla vanliga" där. Få se hur länge jag klara av det. 2009 har jag ju bestämt ska bli början på min nya, nyttigare kost.
Hur som haver åkte vi hem till Alex. Var där ett tag, kollade på Björn Gustafssons - ett livsverk. Inte så bra faktiskt, men det är bara för att man sett allt så mycket att man tröttnat på det. Om ett år kanske man uppskattar det mer.

Åke hem redan vid åtta. Idag är en lugn dag där man bara kan vila ut. Ska faktiskt snart lägga mig. Ska nämligen på tävling imorgon i Eskilstuna, tror ja ska vara där runt halv 11. Första tävlingen på länge och så har jag inte tränat sen innan lovet. Skitbra med tanke på att det är skyttiaden, Sveriges största skyttetävling. Aja, nu ska jag kolla om jag ens har luft kvar i bössan innan jag glömmer det, annars är jag helt körd. haha.

Hej då på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0