Onsdag

Idag har varit en ganska skön dag. Skolan var inte så jobbig då vi inte gjorde så mycket.
På tåget hem träffade vi på Yassy. Det sjuka med oss är att när vi träffas på tåget, så har båda en konstig kännsla att det skulle hända. Så när man kollar efter vilka som står där på perrongen i hopp om att hon skulle på just det här tåget just idag blir man liksom extra lycklig för att man kände det på sig. Det första vi säger är alltid att vi båda kände det på oss, skryter om hur sjukt det verkligen är (jag brukar inte ens kolla åt perronghållet annars) och sen gör vi över till diskussion och tjaffs. Har faktiskt saknat Jasmine Forghani.
Senast jag träffade henne var när vi hade vår tv-spelsnatt. Hon hade inte klarat av att komma längre sedan dess, så jag fick göra henne en snabb visit för att visa vart skåpet ska stå, så att säga.
Kunde inte stanna så länge för mamma gjorde lasagne idag, på min begäran. Gud vad jag hade saknat det, och gudars vad gott det var!

Förövrigt har jag bombats med mail från facebook idag, Sameen har just skaffat det och idag upptäckte han tydligen mitt NVI07 album.. Och nu verkar det som att det har smittat av sig så även andra kommenterar. Mailen rullar fortfarande in. Jobbigt när det ska vara böcker under i princip alla bilderna, men jaja.
Tror faktiskt jag ska ta och lägga mig snart, började 8.30 (!) idag åsg jag är någolunda trött.


Kommentarer
Postat av: Olivia

fin design soffe! :D

2009-01-15 @ 18:58:14
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0