Enjoy the silence

Mamma kom hem med en tröja och ett par svarta benvärmare åt mig. Tröjan var enkel och daglig, lång så man kan ha den med tights. Precis vad jag behöver, orkar inte ta på mig jeans på mornarna längre, det känns för obekvämt att gå med dem hela dagen. Hon tyckte tröjan passade min kropp så bra fick jag höra flera gånger, och bevärmarna va för att jag skulle hålla mig varm. Inte direkt benen jag brukar frysa om, men gulligt var det.

Nej men nu ska jag slita mig från datorn. Ett skumbad, en chokladmask (den luktar så gott att man bara vill slicka sig runt munnen så långt tungan räcker!) och en hårinpackning väntar. Sen ska jag nog sova, en tidig och jobbig dag väntar imorgon. Man vill ju inte direkt vara slö en sådan dag, man måste ju orka med den!

Lämnar er med en låt som jag har haft på huvudet sen igår kväll. En av få låtar både jag och min bror gillar. Han brukar bara lyssna på myrornaskrig-musik. Enjoy the silence heter den och sjungs och spelas av Depeche Mode, denna version är featuring Linkin Park.
 

Kommentarer
Postat av: Sylwia

Tja Soffe=)

Det var ju länge sen. Hur e det me dig?

Snyggo blogg du har=D

Hur går det i pluget?

Kramisbananis<33

2009-01-14 @ 19:44:41
URL: http://supersnallasilversylwia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0