Let's Dance ?

Söndag idag, känns som jag har haft fullt upp men ändå inte åstakommit något.
Vaknade 13, åt frukost, duschade, stressade mig iordning. Ändå kom jag sent.
Det var nämligen vår tur att jobba på skytten. Och jag har nu bestämt mig för en sak, jag ska skaffa körkort så fort jag bara kan så att jag kan köra oss till Hölö.
Okej att jag är slö att göra mig iordning och att vi blir sena. Men det är ingen ursäkt till att köra som en dåre. Han blinkar inte när han ska svänga. Han svänger när han egentligen borde vänta. Han gasar för mycket. Han tar det osäkra före det säkra helt enkelt. Det är sånna om han som skapa osäkerhet i trafiken. Jag blir rädd! skriker och klagar hela tiden. Men han får skylla sig själv, han kan ju köra lagligt. Det är det han är tränad till. Inte cool någonstans!
Sen lyssnar han inte på mig heller. Hittar på en massa regler för att få tyst på mig. Bara för att jag inte läst någon trafikbok. Inte okej! Att köra 170 på motorvägen är för mycket. Vi har inte så brottom att han kan köra om på högerfilen?!
Man blir tacksam över att överleva varje åktur.

Aja, sen har min dag bara bestått av att städa mitt rum och jobba lite med UF. Skrev i min blogg, min andra blogg. Våra lärare ville nämligen vara lite modernare och vi har då en blogg istället för en loggbok. Även fast jag har en blogg redan, som jag skriver i flera gånger i veckan, så kan jag inte ens skriva i min Uf-blogg en gång i veckan (som är det enda vi behöver). Det dåliga med en blogg är att man inte kan skriva i efterhand med falska datum. Får ta och skärpa mig helt enkelt.

Ska snart sova, även fast jag inte är ett dugg trött.

God natt

Juste, känner ni att ni har lite tråkigt så kan ni alltid spela med mig. Hjälp mig ta rätt steg efter rytmen. Haha
Spela HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0