Är hos pappa nu

Det är underbart väder, fåglarna kvittrar och jag tar en springrunda med hundarna ner till stranden varje dag där jag sedan tar fram sololjan och steeeker mig brun. Tar något dopp då och då för att svalka mig eftersom att det är så varmt. Sommarmagen är med, så jag har ingen aptit alls, men ändå trycker jag i mig färska jordgubbar som jag plockar från våra jordgubbsland. Livet leker helt enkelt!

Det var iaf min planer för hur jag skulle spendera mina dagar innan jag kom hit. När jag fortfarande var i Stockholm och livet faktiskt lekte på riktigt... Om sanningen ska fram är det SKITVÄDER. Skurar kommer då och då, och då snackar vi om skurar så hårda att tv:n inte får någon signal. När skurarna inte är här är det bara grått och molnigt. Kallt är det och gräset är hela tiden blött så jag vill inte sätta en fot utanför huset. Det enda djuret jag hör är nån hund som skäller på tv:n, inte direkt lika vackert som fågelkvitter.
Jag känner hur jag blir vitare för varje dag som går och självklart har jag börjat flagna!!
Men man har ju jordgubbarna, eller..?
Nej, det har varit så varmt de tidigare veckorna här så det har knappt kommit några jordgubbar. Och de som finns har pappa redan ätit på hans morgonpromenad innan jag vaknat.
Moget pappa, verkligen!
Sommarmagen är utom räckhåll plus att jag jag blir deprimerad av vädret så jag trycker i mig godsaker och läsk non-stop..

Stay tooned för mer updates på hur livet här i Norrland är!
Vem vet, jag kanske får syn på en älg! DET skulle väl vara riktigt intressant att läsa om?! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0