Hallåååå omvärlden!!

I'm BACK!
Back hos pappa alltså..
Jag var ju i en stuga utan internet, vettiga TV-kanaler och knappt någon signal på mobilen. I två veckor.
Men det var så jävla skönt så det är inte sant. Jag tror inte att jag njutit av tiden i sommarstugan så mycket som jag gjorde de här två veckorna. Underbart att träffa familj och släktingar och inte göra annat än umgås.
Men samtidigt tror jag att mer en två veckor skulle varit för mycket.
Shoppat har jag också hunnit med där uppe. Riktiga kap. Inte ett enda plagg för över 99 svenska riksdaler, jag som aldrig brukar hitta bra reaplagg, I was on fire! hihi

Tyvärr har jag knappt tagit några bilder alls, men jag lägger upp de jag tagit lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0