God morgon

Igår var en väldigt lång dag. Började med att jag gick upp klockan 10 och slutade med att jag kom hem halv 4. Dagen började med att jag stekte på stranden, och tog årets första helkropps-dopp! Dock kändes det som att ju mer man solade, desto vitare blev man. Helt sjukt, jag som hade riktigt höga förväntningar på gårdagens sol då det skulle vara så in i norden varmt. Menmen det slutade ändå med att jag brände ryggen.
Sen på kvällen firades Olivia, det var jättetrevligt =)

Nu är jag nyvaken och ska väl snart dra till någon strand. Jag känner att den där sommarmagen har kommit, den jag alltid får utomlands. Jag har aldrigt fått den i sverige förut, men jag antar att det är tillräckligt varmt här med nu för tiden. Magen känns konstig hela tiden, jag är nästan aldrig hungrig eller ens sugen på något. När jag väl blir hungrig så äter jag något litet, för om jag äter mer mår jag bara illa. Jag hatar min sommarmage, den ger mig ångest över att jag äter så lite och får mig att känna mig som en anoretiker. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0