Kära dagbok

Idag har jag inte spenderat min tid på att sola. Vilket inte direkt är nått jag är stolt över. Jag har gått på stan. Och jag köpte inte ens nått, till mig det vill säga. Fattig student som man är.. Så jag har strosat runt på stan istället för att jobba på min bränna. Soliga dagar är inte att leka med i Sverige! Kommer dom så ska man ta vara på dom! Men jaja, mina ben och min rygg e iaf lite brunare. Och ja, BRUNare. Det röda är borta och har nu blivit brunt, HURRAY!!! Men det var trevligt på stan, det är ju bra iaf.
Jag får väl ta igen det imron när jag ska steka hela dagen, och då det ska vara 30 grader i skuggan!!!

 
Lite brun är jag iaf!

Och om ni inte riktigt är övertygade än, så ger jag er denna bild också. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0