Hej blogg!

Okej, mitt uppehåll är nu slut. Om jag ska vara ärlig visste inte jag om jag skulle orka ta upp bloggandet igen. Menmen, ni vet ju vad dom säger "Once you start bloggin' there ain't no stopin' ". Nej det säger dom inte, men det känns så.
Aja, det jag ville få fram var att jag hade saknat min lilla blogg!

Hur som haver,
Mycket har gjorts, men det är vl inget jag orkar gå in på nu. Yesturday is history liksom.
Japp, så idag dårå. Dagen började med att jag vaknade hos Yassy, och 10min senare var man på väg till stranden. Fortfarande nyvaken och allt. Gosh vad jag hatar tidiga mornar. Men sen hatar jag att sova bort hela dan, vilket inte går ihop så bra.
Men jag vill verkligen bli brun, och eftersom Alanya-planerna bombaderades så måste det ske i Sverige. Och eftersom att jag har så otroligt svårt att bli brun så köpte jag sololja. Och eftersom att jag har i princip badat i sololja i två dagar nu är jag nu rödbrun. Men det gör inget, det slår vit med hästlängder!

Nej men nu har jag en till episod av One Tree Hill som väntar!
Jag har börjat se det nu under sommaren, och är nu snart klar med säsong 5. Ja, jag började från del 1 av säsong 1 och Ja, jag har blivit lite av en nörd. Men det är snart slut, lite med exakt 26 ½ delar. =)


J.Luke - bland det sötaste jag sett!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0