Dags att tänka på framtiden, lååångt fram i tiden.

Usch och fy för deklaration. Har fått veta att jag ska deklarera 1000 spän. Rena rånet!
Det är skatt och sparande inför min framtida pension och grejer. 18år och man måste redan göra sånt.
Jag som precis fått min lön, eller jag ska få? vet inte har varit stul med det där.
Kärringen glömmer att ge oss våra löner eller nått sånt!
Men det spelar nog ingen roll, jag är skyldig Elias två tusen och så tusen till staten. Vad blir kvar då? nån hundralapp?

Hur som haver så var det temadag i skolan idag. Ett enda stort party, eller ah det var ju på skolan så så mycket till party var det väl inte.. Dansgolv, singstar, tårta och grejer.
Bättre än lektioner i alla fall.
Nu ska jag kolla på lost sken kanske jag hinner med lite plugg innan träningen.
Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0