Elias

Idag har min bror krockat!
ingen kom till skada eller något, men både hans och killen som han krockade meds bil blev lite buckliga.
Eftersom att allt gick bra kan jag med gott samvete säga: rätt åt honom!
Det var bara en tidsfråga innan något skulle hända.
Olyckan skedde ju för att han är så dum i huvudet, helt och hållet min brors fel.
Lilla gubben blev chockad och tydligen darrade han. Haha hoppas han lärt sig av sitt misstag.
Hoppas han försöker följa reglerna, det finns ju för en anledning.
Nu kanske det låter som jag vill att något dålig ska hända honom. Men så är det inte.
Han lyssnar inte på mig och jag tycker att det var bra att han var med om en liten oskylldig krock innan något riktigt allvarlig skulle hända. Så han skärper sig.
Jag älskar faktiskt min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0