Gooood morgon mitt herrskap

If it smells like funk then it must be us
Because nobody is as funky as us and we keep mistaking.

Ja de är Black eyed pease jag sjunger till så här på morgonkvisten. Gamla låtar.
SItter här med min dator och frukost och laddar inför dagen. Lång dag idag. Stressig dag.
Kemiprovet känner jag mig inte så nervös inför. Men boxningen, det känns som att jag inte kommer kunna stå efter det.
Och jag behöver kunna stå efter det!
Ja, jag ska prova på boxning idag. Riktig boxning. Men ska inte börja, följer bara med Eugenia.
Och jag har hört mycket om hur tränaren är. HÅRD!
Man får inte skratta. Då blir han arg. Man får straff och grejer.
Känns inte så bra med tanke på att jag alltid skrattar. Och så kommer det vara skämmigt, för vi kommer mitt i en termin och är helt usla. Alla kommer stirra. När jag är en sådan situation gör jag inget annat än att skratta!
Det är ju okej på kickboxningen. Då skrattar alla med en, till och med tränarna.
Som igår, då skratta vi alla åt mina sparkar. Okej, det var jävligt pinsamt för jag rampade hela tiden, men jag kunde ju skratta bort det.
Men iallafall. Jag är nervös. Jag är inte van vid hård träning. Jag klarar inte av hård träning. Jag som precis hade vant mig vid kickboxningen.
Men det blir säkert kul, förhoppningsvis.

Nej, nu ska jag slita mig från datorn. Det är blött hår som ska torkas, ansikte som ska sminkas och kropp som ska kläs på.

Kommentarer
Postat av: Denise

Utmanat dig.

Check out my blog!

2009-03-21 @ 23:53:08
URL: http://denajs.blogg.se/
Postat av: anonym

jag tror nt att de skrattar me dig, ja tror att de skrattar åt dig hahaha

2009-03-22 @ 22:07:45
Postat av: Eugeniiia

Sofia de skrattar MED dig :) Föresten så är alla andra mobbade sååå....

2009-03-22 @ 22:39:18
URL: http://eugeniiia.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack Enia haha :)

Men ey, det är team-mates vi snackar om.

Mobbade är väl att ta i, de är lite småegna bara.

;D

2009-03-22 @ 22:56:25
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0