Hallå hallå...

...där ute i sturgorna!
Idag har varit en riktigt skön dag ändå.
Samhälle sen vart det lunch hos Emelie. Grillad kyckling med chips, bättre än äcklig fisk måste jag säga.
Sen hade vi bara idrott och så var skoldagen slut.
Åkte direkt till Jasmine för vi båda skulle plugga matte. Och så lite godis och energidryck till det.
Tjockis jag är alltså!
Sen var det träning igen dårå. Jimmy idag, jag får andningssvårigheter på hans uppvärmingar men om vi bortser från det är han inte så farlig.
Nu är jag här framför datorn och ska snart göra några tal i matteboken. Har prov imorgon så önska mig lycka till! det behöver jag, jag har höga krav på mig själv när det kommer till matte. Men det känns ändå rätt bra.
Måste nog sätta igång nu innan jag tuppar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0