Helgen är äntligen här!

Ja nu är skolveckan över och vila är något jag både ser fram emot och behöver.
Matteprovet jag gjorde igår gick rätt bra. Så det är positivt. Men sen kom vi trea i baskettunreingen igår och engelskprovet idag gick sådär. Inte lika positivt. Rätt slapp vecka ändå, långa luncher och tidigare dagar än vanligt. Imorgon är jag till och med ledig.
Imorgon ska jag in till huvudstaden för lite shopping. Jag och Eugenia. Får se om jag hittar något på gina så man kan utnyttja presentkortet man fick av tjejerna i klassen. Sen har jag hittat mina gladiatorsandaler som jag letat efter. Dom ska provas och förhoppningsvis köpas. Lite tidigt kan tyckas när man kollar ut genom fönstret, men jag ska ha ett par gladiatorsandaler, helst även ett par gladiatorskor med klack, men sandalerna är min första prioritering. Har man hittat ett par är det lika bra man passar på, så man inte sitter där sandallös när sommaren väl är kommen.

Det var det tjingeling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0