Helgen

Ja nu är helgen tyvärr snart över. Den har varit rätt mysig.
I fredags vart det lite shoppande på stan. Käpte typ bara underkläder och presenter. Och så fick jag ett par skor från Eugenia. Tack! <3 :D
Kom till Södertälje centrum och då hade skitsnön varit igång igen så bussarna åkte bara raka sträckor. Så jävla typiskt att man ska bo direkt efter en fetingstor backe! Så ja, jag frös!
Det är sommartid nu, det räcker!
Igår var det 18års middag och sedan 18års fest. Så det var en riktigt trevlig dag. Hade mina kladiatorklack hela dagen. Åkte till Stockholm med dem, vandrade runt i Stockholm med dem, åkte till Södertälje med dem och festade med dem. Så när jag skulle hem gav mina fötter upp. Haha :P
Carro och Denise sov hos mig så vi överraskade Denise med tårta i sängen på morgonen.
Sen kollade vi på Seven Pounds vilket blir tredje gången för mig. Men jag grät lika mycket för det, den är så jävla bra.
Och så kollade vi på Eva och Adam frya fördelsedagar och ett fiasko.
Sen har jag bara städat dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0