Mor och dotter dag

Jag och mamma hade bestämt oss för att gå på bio idag. En mor och dotter grej.
Det jag inte visste var att mamma hade planerat hela dagen.
Så det vart en stressig morgon för min del. Som hela min gårdag var.
Hatar stress!
Anyway, det vart en tur till skärholmen centrum där jag köpte mina gladiatorsandaler. Bra, nu kan har man äntligen ett par sånna också. Velade länge om jag ville ha bruna eller svarta. Jag har ju redan bruna gladiatorklackar. Men å andra sidan så har jag en massa andra svarta. Bruna var snyggare. Så bruna blev det.
Sen åt vi fetingstora sallader. Jag tog rostbiff med rostad lök vilket man kanske inte kan säga var det frächaste valet.
Men så långt hade jag inte tänkt.
Och till sist bio. Män som hatar kvinnor. Kan säga att jag är lite förvånad. Jag brukar hata svenska filmer. Men den här var bra. Bättre än förväntat, även fast man hört så mycket bra om den.
Kom hem typ halv elva, så jag missade Robinson.
Attans!
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vikken gullig bild på er två<3

2009-03-22 @ 15:41:47
URL: http://kaalexandra.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack, den e från min födelsedag.

Mamma nyvaken jag nyfixad :D <3

2009-03-22 @ 17:12:19
URL: http://sofiapettson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej:) men ja tycker båda ser jätte fräscha ut:D

2009-03-22 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0