Sjuk!

Natten plågade mig med drömmar om skolan. Mardrömmar. Vissa brukar säga att när man vaknat ur en dröm, kan man inte komma tillbaka till den. De har fel. Jag kunde inte komma från den. Jag sov max en timme innan jag vaknade igen! Tillslut gav jag upp och försökte sova i soffan, och till sist Elias säng. Båda var bättre än min. Jag har en ond säng.
Där kunde man sova ut och fick inga fler drömmar om skolan. Wohoo!

Har inte lika ont i halsen längre och jag tror febern jag hade inatt har försvunnit. Så det är positivt.
Jag har varit hemma idag och bara sovit och kollat på Anastasia, Gossip Girl och Heroes. Och bara tyckt synd om mig själv. Det gör jag när jag är sjuk, tycker synd om mig själv. Men det är okej, för jag är ändå nästan aldrig sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0