Sjuk?

Idag har min bror halsfluss. Kul att man delar rum, verkligen.
Kunde han inte bara hålla sig en månad till?
Så jag känner mig lite krasslig i halsen. Och kroppen känns väldigt slö.
Hoppas man inte blir sjuk! har inte varit det sen i sommras.
Mitt immunförsvar är typ bäst, svik mig inte nu!!
Efter skolan mötte Jasmine upp mig i centrum och vi åkte hem till mig för lite fika.
Tårta med te. Sen tog vi en promenix, köpte filidutter plus annat smått och gott och gick vidare till min gamla gamla skola, Stålhammraskolan.
Nu ska jag väl plugga lite idrott eftersom åk 2 har slutprov i det imorgon.
Orkar inte! skulle kunna lägga mig nu, så trött är jag.

Det var allt från mig, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0