Skärpning förfan!

AMAGAH asså att jag inte kan hålla mig kvar på fötterna?!
Så jävla pinsamt!
Det började med att jag skulle hålla i mitsen åt Yassy. Hon tänkte, eller jag vet inte vad hon tänkte, men hon sparka lite extra hårt när hon kom till mig. Så man fick liksom vara beredd när hon kom. BEEEEP BEEEP säger det, vilket betyder att man ska sluta och växla till nästa. Så jag slappnar ju av. Men jag ser henne komma mot mig.
Ska hon sparka? nej! jo? nej? JO!
Jag gör mitt bästa för att ställa mig i en stadig ställning. Men försent. Hon sparkar, jag flyger. Jag flyger ut ur rummet genom "dörr"öppningen. Kämpar för att försöka ta tag i något som ska lindra min landning någolunda.
Vad tar jag? ETT DRAPERI.
Bra Sofia, mycket bra! 
Det var då det började, och så kan man inte sluta garva för det är så jävla pinsamt.
Jag ramlade minst tre gånger till på 75 min. Det var allt från att snubbla på mina egna byxor till att tappa fotfästet.
Gissa hur många gånger alla andra ramlade under träningen. NOLL!
Håkan bara himlade med ögonen. 
Han är snäll, men kanske inte lika lättroad som de andra tränarna.....


Kommentarer
Postat av: Martina

Ahaa, det var drf du hade byxorna uppkavlade :P Men Soffe, det e väl bättre o ge järnet o ramla då o då?xD Jag får höra att jag måste explodera mer o jag måste framstå som himla trög eftersom jag aldrig riktigt vågar det :P Vågar knappt slå nån (vilket e lite ironiskt eftersom jag går taekwondo..) o när jag sparkar så gör jag det typ lugnt för jag inte vill ramla lr nåt.. verkar det som:P Så ramla på! xD

2009-03-26 @ 22:55:06
URL: http://martiwa.blogg.se/
Postat av: sofia

Hahaha nej!

Jag måste snarare lugan ner mig och ha toffsar till byxbenen, eller varför inte shorts! :D <3

2009-03-26 @ 23:10:47
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0