Skola imorgon

Vill inte. Ge mig en vecka till och jag lovar att jag kommer hinna göra all plugg och vila ut.
Jag kan lova det för att de äldrig kommer hända.
Jaja, pluggade inte igår. Missade även melodifestivalen för tredje gången i rad. Suck! jag som älskar melodifestivalen.
Idag har jag bara städat. Inte pluggat. Mitt mål för dagen är att läsa hundra sidor. Jag ska läsa hundra sidor. Minst.

Snackade med mamma idag om att jag verkligen vill till Marocko i år. Saknar alla så otroligt mycket. Det är sjukt. Så mycket som har hänt också, har ännu inte riktgt fattat det heller. Måste dit, måste se.
Hon sa iaf att hon kanske inte kommer kunna åka dit i år. Dessutom var hon där 2 gånger, för inte så länge sen. Men då kom vi in på att jag kan åka själv. Åker inte mamma så åker jag fan själv. Lätt! i år, 2009. Fuck kompisresa utomlands.
Helst båda, men måste jag välja tar jag Marocko. Inget snack om saken!
Vi snackade en del om vart  jag ska bo, hur jag ska åka dit och så. Och jag kom på en underbar idé.
Men det är bara det att många måste vara på rätt plats vid rätt tidpunkt för att det ska funka.
Hoppas det funkar, skulle vara så jävla kul!
Vi får väl hålla tummarna. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0