Sofia tycker

Idag såg jag Revolutionary Road . Har hört mycket bra om den. Men jag förstår inte riktigt meningen med filmen.
Ska inte avslöja något för de som inte sett den än. Men det känns som inget hände, eller jo vid slutet hände det ju så klart något. Men de andra 1h och 50 minutrarna kändes stilla. Det skulle hända nått. Men sen ändrades ju det.
Hade väl lite för höga förväntningar av filmen.
Jag säger inte att den sög. Självklart kom det en liten tår. Jag har blivit så blödig på sista tiden.
Det bästa var precis vid slutet då den gamla gubben sänkte volymen på hörapparaten tills han inte längre hörde gummans skitsnack. Haha om man ändå kunde göra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0