Utkast: Idag har ...

Idag har jag believe it or not vaknat. Sen hoppade jag in i duschen. Sen kom Eugenia över och vi pluggade lite matematik. Känns rätt bra måste jag säga, men ska plugga lite mer på tisdag. Sen åt vi middag, Eugenia också. Couscous var det, och självklart var det gjort på marockanskt vis. Inte äcklig torr smaklös vanligkokad couscous man brukar få i tex skolan.
Sen har jag och Eugenia mest bara kollat på kläder och skor. Vi känner oss inspirerade och har bokat in en shoppingdag. Fredag.
Det är fan sjukt. kolla min närmaste vecka.
Måndag: skola slutar typ 5.
Tisdag: skola, till yassy och plugga matte, träning. Vips är klockan 20 och man är helt slut.
Onsdag: antagligen slutar jag 5 idag med.
Torsdag: skola, hem en snabbis, och träning igen. Oj så är klockan 20 idag med.
Fredag: LEEEEEEEDIG. Ska bara vänta på att enia ska sluta sin skoldag och sedan bege mig in till huvudstaden. Då lär jag typ sova så det är lugnt. Kvällen är ännu inte bestämd.
Lördag: Melodifestivalsfinalen. Den ska jag se.
Söndag: upp tidigt och åka till Eskilstuna för tävling. Jag vet att jag har tagit en paus, men det ska bli kul!

Fredagen är den enda dagen jag kan shoppa på. För jag går inte upp tidigt på en lördagag för att åka in till en stad som stänger sina affärer extra tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0