Våffeldagen

Håller på att göra våfflor. Muuuums!
Fick det i skolan också, inte illa för att vara skolvåfflor måste jag ändå säga.
Dagen i övrigt var väl sådär. Onsdag är ju veckans värsta dag. Man börjar halv nio. Usch!
Fick tillbaka fysikprovet, kan inte direkt säga att det gick så bra. Precis på G-gränsen vilket inte är likt mig. Menmen, inga ledsna miner för det, det är bara att skärpa sig. Jag är faktiskt inte såå missnöjd ändå.
Sen fick jag veta hur det gick på provet vi hade i fredags. Några frågade hur det gick och så vände Anna-Lena sig plötsligt till mig och sa att mitt var MVG. Jag visste inte ens vad som var MVG först. Men det är ju kul att höra, jag som inte trodde att det gick så bra.
Hihi
Jaja nog om skola.
Igår hände det mig en jättecool grej.
Eller det var väl egentligen inget som hände mig. Det var mer något jag såg. Men coolt var det.
När jag satt på bussen på väg hem efter träningen, runt nioish, såg jag en massa polisbilar.
Inte vilka polisbilar som helst, nej, SWAT-bilar. Eller det kanske inte heter så i Sverige.
Men det var två killat (brottslingar) mot stenväggen och en massa poliser med skottsäker väst och sånna där svart skyddsmaskar de andas igenom och K-pist (eller vad det heter) och grejer.
Tufft! inte något man ser varje dag direkt.
Undrar vad de två killarna kan ha gjort för att kalla dit SWAT. Hörde något om nått bankrån, men ja vet inte.
Nej nu börjar våfflorna bli allt mer brända så jag får väl sluta blogga.

Kommentarer
Postat av: Martina

Det var nog falskmyntarligan :P De greps igår kväll av civilpolisen. Bara att gå in på LT och kolla, finns en bild på händelsen:P Jag vill också ha våfflor! Men det ska bli nån dag!

2009-03-25 @ 22:12:57
URL: http://martiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0