What to choose

Tävlingen gick väl som jag trodde den skulle gå. Men ändå rätt bra med tanke på att jag inte tränat på ett tag.
Så jävla länge sen var det inte, men man känner av att det var ett tag sen.
Jag lägger mitt gevär mellan pek och långfingret när jag skjuter, för att få geväret lite högre upp.
Det gör ont. Tänk er ett givär mellan era fingrar, det är inte lätt som en fjäder inte heller smal som en pinne.
Men jag brukar inte få ont. Man vänjer sig liksom efter ett tag. Jag hade blivit van.
Sen nu efter bara lite mer än en månads uppbehåll försvann den där vanan. AJ!
40 skott också plus typ 20 provskott.

Aja nu har jag ett viktigt beslut att fatta. Individuella valet för åk 3.
Som det ser ut nu kommer det bli Företagsekonomi A och Matte E
Sen funderar jag också på att ta engelska c. Men jag vet inte. Känns way over my head. Men det är bra att ha läst det...
Jaja vi får se hur det blir, har till imorgon på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0