Måndag

Fyfan för tidigar mornar!
När man vaknar vet man inte om det är natt eller dag. Så man snoozar en halvtimme och sen får man stressa sig iordning. Alltid samma sak varje vinter. Usch!
Jag har inte plattat håret på gud vet hur länge heller, men jag orkar varkligen inte. Så då får man väl se ut som en galen proffessor i skolan, med lite galet okontrollerat hår och en röd näsa. Juste, jag är riktigt förkyld också. Började lite igår kväll så jag tryckte i mig ingefära och vitlök. Rå vitlök, bra Sofia(!) det ger ju inte dålig andedräkt. Så det blev mycket borsta tänderna och mycket munskölj och så självklart mycket tuggummi, ett helt paket var slut efter lunch. Hoppas att ingen märkte något bara haha!
Och nu känner man att allt var i onödan, mår skit. Så jag kryper under täcket med en film nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0