God natt

Nu har jag suttit och pulat med en nya design i snart 3 timmar!
Tiden går snabt när man har roligt.
Ser ni någon skillnad?
Klart ni inte gör, den är ju inte uppe här...än
Saknas frtfarande en bild, vet inte riktigt vilken än, så jag får vänta lite innan den blir officiell.
Om ni vill se den kan ni gå in på sofiapettson.blogg.se/testdesign .
Men som sagt är den inte riktigt klar, en till bild ska dit och så ska den rosa "skuggan" bakom mitt namn bort.
Nej, nu är det läggdags, bra att man pulat med desigen istället för att plugga idag..
Nattinuffsan ♥ 

Juste: Bilden jag har där är rätt cool. Kolla på de tre prickarna i mitten ett tag, utan att blinka. Sen kollar du snappt på något vitt som ett papper eller vägg eller något. Och så ska blinka som du aldrig blinkat förr, så ser du något men du får inte sluta blinka.
Det var bara en randombild jag la upp för att se hur det ser ut när jag lägger upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0