Hello Moto!

Mobilen är död, paj, trasig!
Så för tillfället har jag en Motorola. Senaste modellen utan kamera, alarm och i princip allt annat =)
Men jag ska bara ha den tills jag hämtat pappas gamla mobil som är uppe i Sundsvall dårå. 
Sen ere bara och skaffa en ny mobil, men frågan är vilken?
Det står mellan två:
Antingen en Sony ericsson x2
  
Eller en Sony ericsson W995

Grejen är att jag vill ha x2:an, den är lite gossip girlig med ett tangentbord och allt vilket är ett stort plus! Men den kommer inte ut för än om lite drygt 3månader. Dessutom tvivlar jag på att den kommer kosta mindre än 6000kr, vilket den kanske inte är värd med tanke på hur jag behandlar värdesaker..
W995 är en bra mobil för att vara utan tangentbord, som jag dessutom skulle kunna köpa redan imorgon om jag skulle vilja det det. Men jag vågar inte, för då kommer jag inte kunna få min gossip girl mobil. Jag vill ha tangentbord!
Jag har beslutsångest, och jag kan inte bestämma mig för vilken jag väljer förän jag fått ett pris på x2:an.. Vilket betyder att jag blir fast med en gammal mobil när jag egentligen skulle kunna ha en ny!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0