Snygga marockaner?

Du var det bra länge sen men i alla fall, jag måste bara få skriva av mig!

För inte så länge sedan kom jag tillsammans med Jasmine fram till att det inte finns några snygga marockaner, ALLS!
Eller visst, snygga tjejer finns det väl överallt liksom, men snygga tjejer är inte så väsentligt. Det är mer killarna jag pratar om här.
Och visst, jag måste inte hitta mig själv en marockan. Det är absolut inte det jag menar. Men det är lite pinsamt att det inte finns en enda snygg marockan. Och jag underströk det där för att jag faktiskt menar snygg och inte "ah men han ser bra ut" eller "han är ju absolut inte ful". Nej, nu menar jag dräggelsnygg eller okej inte så snygg men snygg, ah ni fattar.
Om jag tänker tillbaka på varenda marockan som jag träffat i mitt liv och sett på tv, så finns det inte en enda! och det är rätt många marockaner vi pratar om här! Det är frustrerande. Jag menar i ett land med över 33 miljoner invånare så finns det inte en enda snygg marockan! Herre min Gud vad hemskt!
Jag kan inte sluta tänkta på det och om jag ska vara ärlig så har jag kämpat med att kolla på vänners vänner på facebook, bilder från resor i Marocko, ja jag har försökt med det mesta för att bara kanske kunna få en glimt av en snygg marockan i bakgrunden. Och om jag nu ska tragiskförklara mig riktigt ordentligt så har jag googlat på "hot moroccan"... det enda jag fick fram var antingen tjejer eller typ marockanskt te eller dylikt. Om man googlar på "hot moroccan man" får man upp bilder som denna.

S n y g g ?

Nej!

Jag kommer aldrig att släppa det, och den dagen jag hittar en snygg marockan lovar jag att visa det med bildbevis. Spelar ingen roll om jag råkar se honom som hastigast på stan i Casablanca eller något. Bild ska det tas!


Kommentarer
Postat av: A

Vad fan vet du om det finns finna eller fula, kom jag ska vissa dig vad vart finna marockaner finns. Dem finns syns inte så du vet om det lilla vän

2010-08-30 @ 16:51:35
Postat av: moi

hahaha min marockan är snyggast i världen

2011-05-25 @ 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0