Bus

Jag tycker faktiskt att det skulle vara så mycket roligare med lite nya bilder här i bloggen lite då och då. Och om jag vad ni, så skulle jag också tycka så (of course). Men det är så att min digitalkamera är paj och behöver lämnas in och så har jag ingen webbcam. Så bilderna får vänta helt enkelt..

För om jag hade en webbcam så skulle jag kunna ta en bild på mig just nu och lägga upp den här. Sen fråga om ni tycker att jag ser brun ut, eller om det är mer åt det oranga hållet. För det går jag runt och velar mellan hela tiden. Det är så otroligt fult med den oranga brun utan sol färgen, därför undrar jag om jag är så otroligt ful just nu? hmm..
Vågar jag kleta in mig igen? jag gör nog det, för projektets skull..
Men frågan är hur man ska ta en bild på resultatet utan en kamera?
Aja det löser sig


Nej, usch vad fult! Det är nog första och sista gågen jag kör med bus..


Kommentarer
Postat av: Martina

Det e ju snyggt att va orange i facet

2010-03-18 @ 21:47:10
URL: http://martiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0