Godmorgon!

Jag gick upp 10 idag, har nog inte varit uppe så tidigt på många helger nu. Men aja jag ska gymma snart och har en massa som måste göras idag så man kan ju inte bara sova bort hela dagen.
So, what's new? jag har färgat håret. Massa blonda slingor och jag är riktigt nöjd faktiskt. Kanske lite randigt där uppe men det hade jag räknat med eftersom att min hårbotten är så mörk, men det fixar vi vid närsta färgning.
Så tack Hanna! ♥

Ja sen så har det inte hänt så mycket mer. Och hela den här helgen har jag bestämt att jag bara ska plugga och inget annat. För det måste jag helt enkelt. Så det blir nog inte så mycket skriva här då jag varken har tid eller kommer ha något intressant att skriva om haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0