Jasmine Forghani

Ville bara säga att jag e extremt stolt över dig!
Inte många som skulle klara av att flytta hemifrån vid din ålder, och jag vet att du kommer klara dig galant!
Och nu när jag ändå håller på så kan jag väl fortsätta...
Tjejen är helt sjuk, men jag gillart'! one of a kind as they say.
Och nu menar jag inte "haha tjejen är sjuk hon hoppar bungyjump" eller "hon har ketchup på sitt ris när hon äter höhö", nej jag menar riktigt störd.
Hon är den typen man alltid har roligt med, oberoende på vad man gör, vilket humör man är på eller vart man är. Och om man tänker efter så är det inte många som är så. Det är småsakerna som gör henne så sjuk. Som hennes ticksattacker, hennes konstiga läten, konstiga moves och även hennes alter ego. 
Men samtidigt är hon en bra lyssnare och en jävligt bra vän!!!
Tänker inte vara djupare än så men: 

You're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met
I'm stuck on your heart, and hang on every word you say
Tear us apart, baby I would rather be dead

Och så självklart vår låt!


SHHHHTEPPPP ON DE DANCEFLOOOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0