Kul kul kul!

Sitter är inkletad i brun utan sol eller bus som man brukar skriva. Fyfan vad äckligt det är, man kletar in sig i det och sedan måste man vänta på att det ska torka innan man i princip rör något men även efter trokandet kan det färka av sig. Resultatet blir lite oranget och inte så jämnt och fint på händerna! Naglarna blir gula så man kan inte gå ut utan nagellack. Och man stinker över hela kroppen! Usch! det luktar henna för er som vet hur det luktar..
Men vad gör man inte för sitt projektarbeta liksom ?

På tal om knäckebröd så har min klocka kommit idag. Jag tror inte att jag har nämnt den men jag har i alla fall beställt en klocka.. Eller mamma beställde den rättare sagt, tack mamma! ♥

Snygg va?

Och en till rolig sak är att jag idag beställde min studentklänning!
Eller Elias beställde den rättare sagt, tack bror! ♥
Den ska komma den här veckan så vi får hålla tummarna för att den sitter PERFEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0