Tattoo

Jag har bestämt mig nu! YES det har jag!
2 tatueringar ska jag ha på min kropp, en har jag tänkt på ett bra tag nu och den andra har fastnat i mitt huvud sedan början av den här veckan.

Den fösta har jag bara vetat motivet på.. men nu vet jag stolek, färg och vart. Den ska vara extremt diskret, nästan osynlig men ändå synlig. Jag vill inte avslöja allt, inte nu i alla fall. Men jag skulle kunna göra den imorgon och jag tror aldrig att jag kommer ångra den. Jag har till och med ritat den på mig på paint, patetisk som jag är. But better safe than sorry!

Den andra såg jag faktiskt på en kvinna i omklädningsrummet på gymmet och det är den enda tatueringen jag sett i mitt liv som jag verkligen tyckt är snygg! Jag har fastnat för den helt enkelt, skitsnygg är vad den är. Jag måste ha stirrat på den i omklädningsrummet, men jag var nog rätt så diskret med det så hon märkte nog inte något. Men jag ångrar att jag inte frågade vart hon hade gjort den, för jag vill verkligen göra den!
Men inte nu, om några år liksom.. Jag tänkte jobba på den länge, kolla runt och bestämma mig exakt för hur den ska se ut, hur stor, färger osv. För den är stor, och så måste jag självklart ha en riktigt diktig tatuerare för den eftersom att den ska ha färg och skuggor och grejer. Den får vara riktigt dyr, bara den blir perfekt. Den ska också ritas precis så som jag vill ha den så att ingen kan ha en exakt likadan. Inga bilder från internet här inte!

Den första är så simpel att jag i princip kan göra den vartsomhelst som en impulsgrej.. Fast den skulle väl inte riktigt vara en impulstatuering eftersom att jag vet exakt hur den ska se ut och vart den ska vara.. Men ja, jag tror ni förstår.

Det är inga texter, så mycket kan jag i alla fall avslöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0