Träningsvärk

Imorgon ska jag träna med PT (personlig tränare), skönt att göra ett träningsschema med någon som har koll och kanske äntligen få veta vad alla maskinerna gör, jag vågar ju bara använda typ hälften av dem. Pinsamt om man skulle göra helt fel ju! 
Får också se om jag får någon träningsvärk efter morgondagens pass. Hoppas det! jag har ju inte fått någon på hur länge som helst och jag har fan kört rätt hårt! Kroppen känns bara trött och så men det är ingen värk jag känner. Skönt kan man tycka men samtidigt är det ju skönt att veta att man har tränat ordentligt. Men NEJ, jag får inte veta.
Antingen är det så att jag inte kör hårt alls, vilket inte är troligt alls eftersom att jag brukar få träningsvärk hur lått som helst för ingenting! Eller så är det så att jag inte kan få träningsvärk helt enkelt. Hoppas på alternativ två för jag orkar inte träna hårdare. Och jag känner faktiskt en som inte får träningsvärk så jag vet att det är möjligt att det kan vara så.
Men får som sagt se hur det blir efter morgondagens pass. Jag ska ha Peter, undrar vem det är. Jag har gått runt hela veckan och försökt se och höra vem Peter är. Sån är jag, jag kan inte bara vänta och se haha.
Men nu står det i alla fall mellan två personer. hmmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0