Update

Nu har jag slarvat med inläggen igen, slarvigt av mig!
Men jag ska ge er en update:

Onsdagen började med en lektion men sen åkte jag vidare till Midsomarkransen för att jobba lite. Kul att tjäna pengar. Efter jobbet var det meningen att jag skulle gymma, men efter att fått höra "Vad gul du är", "du lyser", "orange utan sol borde det heta" osv på jobbet så skippade jag gymmet. Är man orange så ska man inte vistas på offentliga ställen. Tur att jag inte gick iaf, jag var ju för lite brun och för mycket orange! Så jag avbröt min undersökning på hela kroppen och fortsatte bara på magen.

torsdagen var der paaaarteeey i skolan. Rätt tråkigt faktiskt, spreciellt när de hade samma tema förra året.. Kan ni inte hitta på något nytt?
Dansgolv i oasen där i princip ingen dansa, kareoke med pauser hela tiden och där ingen som kunde sjunga vågade sjunga.
Och så förlorade poängjaktstävlingar. Jag var med i en: baktävling. Där man skulle göra snyggast och godast tårta, våran kanske inte var godare än vinnaren, men den var snyggare! det var den!
men det tyckte inte dommaren....








Så orange var jag!

Fredag: Vi hade gäster, när dom drog gick jag och la mig.

Lördag: Efter tolv timmars sömn sitter jag här och gör min labbrapport, eller rättare sagt allt annat än gör min labbrapport. Ikväll blir det nog bowling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0