Pigg som en lärka igen

Mitt mål för den här helgen var att inte lämna hemmet, bara sitta hemma och för det mesta sova.. ta igen den förlorade sömnen under lovet. Och tänka sig, det lyckade jag med! haha, inte så svårt faktiskt.
Nej men jag var så trött efter jobb och träning den här veckan att jag inte hade lust att göra något alls, ingen ursäkt för att ingen vill vara med mig eller så.. jag behövde verkligen det!
I fredags var jag så trött att jag slumrade till lite på bion och igår var jag så trött att jag var tårögd och heeelt deppad utan anledning. Så jag bestämde mig för att inte träna under hela helgen. Mamma trodde att jag hade gjort slut med min pojkvän... Men man måste väl ha en pojkvän först för att kunna göra slut med en? aja, hon tror mig ändå inte så jag känner inte att det är någon idé att ens försöka få in det i hennes huvud. haha
Skönt också att man inte har pluggat något alls under lovet.. men får jag bara ihop 3000 ord på engelskaprojektet så blir jag nöjd =)


Kände bara att det var för lite bilder här i bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0